2019. szeptember 14., szombat

Az év emlőse futás 2019 (vagyis: HIÚZ futás)

Az év emlőse a hiúz, erről emlékezett meg ez a futás: az év emlőse futás 2019

Most is fantasztikus szervezés volt és jó társaság. Bercinek nagy sikere volt, indulás előtt már "elrabolták" kondizni, futás közben pedig végig szövegelt így szórakoztatva a körülöttünk futókat 😀
(Pl.: Anya, én most telefonálok. És kit hívsz? Nem tudom. Ki vette fel a telefont? Hát én. Akkor magadat hívtad? Nem, a bankot!)

Erre az alkalomra vettem sima hajráfokat és csináltam belőlük fejre rakható hiúz füleket 🙂
http://handmadebycsosz.blogspot.com/2019/09/hiuz-fulek.html

Most végre nem maradtam le a libasortól, végig tartottam a tempót, bár babakocsival ez sok helyen kemény meló volt (egybefüggő borostyán mező, poros fű, kavicságy, sok és magas padka, stb.)





Balázs, a kispesti BSI futónagykövet segített nekünk útakadályon és töltésen átmenni.

Vadonleső facebook oldalán közzétett fotókból néhány:











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése